torsdag, marts 09, 2006

Spirenes spiringsprojekt


Her ser i min lille "spiringscentral" fra dag 1, den 7 marts 06

Jeg har plantet/sået følgende: Advocadosten, Enebær, Ingefær, Coriander, Græskar kerner, Birkes, Hvidløg, Løg, Mini Solsikke,kartoffel og Ananastop.

Her to dage efter har birkes allerede begyndt at spire, desværre kan mit kamera ikke tage så klare billeder så i kan få noget ud af det, men de er der de kære små, og det var faktisk min søn der opdagede dem.
"spiringscentralen" står til daglig i mit køkkenvindue, hvor der som regl er sol fra middagstid og resten af dagen. - Wish me luck -

2 Comments:

At 09 marts, 2006 23:43, Blogger Ida Guldager said...

Hej Malene!

Man kan ind imellem have held med at fotografere små ting gennem luppen.

Held og lykke med din spiring.

VH
Ida

 
At 10 marts, 2006 13:49, Blogger Malene :) said...

Hej Ida,

Du siger noget, måske jeg skal se om jeg kan finde min søns.....og låne det .
Tak for tippet.

Malene

 

Send en kommentar

<< Home